Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Τετράδιο Μαθητή!

Ένας μαθητής μου, στα μέσα της χρονιάς μου λέει: "Ο καθηγητής στο σχολείο μας είπε ότι έχει σταλεί εγκύκλιος η οποία αναφέρει ότι δεν βάζουν θέματα από το τετράδιο του μαθητή.". Του απάντησα ότι ο καθηγητής είναι βαθιά νυχτωμένος.
Μία ακόμη απάντηση είναι και η φετινή. 
Ανοίξτε τετράδιο μαθητή Κεφάλαιο 8 σελ 72, με το ΝΟ2 και το Ο3 και δείτε την λύση.
Θέμα λυμένο λοιπόν το Θέμα Γ3, αλλά ποιος το έλυσε έτσι? Ελάχιστοι θα έλεγα, λογικό μιας και υπάρχει και η πίεση των 3 ωρών. Δείτε τώρα και οι μαθητές μου την άσκηση 7 από τις ασκήσεις επανάληψης.

Όποιοι την έλυσαν είδαν και τα σχόλια μου στην λύση τους.

Τέλος να αναφέρω ότι το τετράδιο του μαθητή είναι φοβερό αλλά με κάκιστες εκφωνήσεις. 
Γίνομαι βαρετός αλλά θα ξαναρωτήσω: "Μιας και κάνατε ψηφιακό σχολείο και βάλατε και καθηγητές πληροφορικής να κάνουν και συνδέσμους σε κάθε ... που έχουν γράψει οι προηγούμενοι, γιατί μα γιατί δεν τους είπατε να το διορθώσουν κιολας????"

Μια μαθήτριά μου, ανέφερε το εξής:"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Φυσική της Γ λυκείου, ενώ η ύλη είναι σχετικά μικρή κάθε χρόνο τυπώνεται όλο το βιβλίο με αποτέλεσμα επιπλέον κόστος". 
Φαντάζομαι κάτι τέτοιο γίνεται σε όλα τα μαθήματα.

Ρωτάω!!!! Θα απαντήσει κανείς. Απαντάει ποτέ κανείς σε αυτή την χώρα υπεύθυνα? Τα αρπάζουμε και την κάνουμε?

Θέλω να δω τα ποσοτά αποτυχίας στην Ανάπτυξη ανά πεδίο βαθμών. Έχω απορία.


Δεν υπάρχουν σχόλια: