Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Πτυχία....ρίξε μια φωτοτυπία!

Διαβάστε το άρθρο

Να φανταστείτε πόσο μεγάλο .... είμαστε, όταν υπήρχε μια προκήρυξη εκτός ότι ήταν οι περισσότερες  γραμμένες με ωραίο τρόπο, για να αφήνουν παραθυράκια (προσωπική εμπειρία που δεν δικαιώθηκα ποτέ!!!) όταν έδινες τα έγγραφά σου στον αντίστοιχο φορέα που διεκδικούσες της θέση οι υπεύθυνοι που ελέγχανε τα έγγραφά σου:
1) Ήταν άσχετοι τις περισσότερες φορές
2) Δεν είχαν στα χέρια τους, άσχετα με το αν θα το χρησιμοποιούσαν, λογισμικό στο οποίο να εισάγουν τον κωδικό του πτυχίου μου ή του μεταπτυχιακού μου ή των ξένων γλωσσών και να εμφανίζει τον κάτοχο του ή την μη ύπαρξή του, δλδ ότι είναι πλαστό!!!!!!
Μέχρι το 2007 τουλάχιστον δεν υπήρχε κάτι τέτοιο.
Δηλ τώρα καταλάβατε ότι μπορεί κάποια να είναι πλαστά? Ρε παιδιά όλα τώρα τα σκέφτεστε?
Είναι δυναμόν...μην αρχίζω πάλι να λέω τα δικά μου και όπως είπε και ένας μαθητής μου δεν έχω παιδεία???Πλάκα μου έκανε μάλλον αλλά είχε δίκιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: